Replay

Artist: Iyaz

Riktiga texten var:
Shawty’s like a melody in my head..

Men jag sjöng:
Chinese like a melody in my head..

Övriga kommentarer:
Min lillebror och jag lyssnade på låten och vi båda sjöng med, när han inte sjöng som jag sa jag att han sjöng fel, sen visade det sig att det var jag som sjöng fel..

Ålder när felet upptäcktes: 15

Namn: Jossan


1 stjärna2 stjärnor3 stjärnor4 stjärnor5 stjärnor - Medelbetyg: 5.00, rösta du med!
Loading...

One Response om “Replay”

  1. adde

    hahahaha de låter faktiskt så ju:)


Kommentera



Sök