Imma Be
Artist: Black Eyed Peas
Riktiga texten var:
Imma be, Imma be, Imma, Imma, Imma be
Men jag sjöng:
Hammar-by, Hammar-by, hammar-hammar-hammarby
Övriga kommentarer:
tyckte det var lite roligt att den utländska gruppen sjöng om vårat hammarby 😉 Men det kändes inte rätt så jag va tvungen att kolla upp texten och till min besvikelse var det såklart inte det dom sjöng :/
Ålder när felet upptäcktes: 16
Namn: J


(4.50 av 5)