Imma Be

Artist: Black Eyed Peas

Riktiga texten var:
Imma be, Imma be, Imma, Imma, Imma be

Men jag sjöng:
Hammar-by, Hammar-by, hammar-hammar-hammarby

Övriga kommentarer:
tyckte det var lite roligt att den utländska gruppen sjöng om vårat hammarby 😉 Men det kändes inte rätt så jag va tvungen att kolla upp texten och till min besvikelse var det såklart inte det dom sjöng :/

Ålder när felet upptäcktes: 16

Namn: J


1 stjärna2 stjärnor3 stjärnor4 stjärnor5 stjärnor (Bli först att rösta)
Loading...

Kommentera



Sök